Jak ułożyć dobry plan treningowy?

diety

Nie jest łatwo ułożyć swój własny plan treningowy, warto więc poradzić się w tej sprawie komuś bardziej doświadczonemu lub też spróbować samemu na zasadzie prób i błędów. Przede wszystkim trzeba odpowiedzieć sobie na kilka pytań, dzięki którym o wiele łatwiej będzie nam ułożyć zbalansowany program.

To najważniejsze pytanie brzmi, ile czasu jest się w stanie poświęcić na ćwiczenia w ciągu tygodnia – to zależy w dużej mierze od tego, co chcemy osiągnąć. Dla niektórych takim celem będzie poprawa kondycji zdrowotnej, a dla innych zrzucenie zbędnych kilogramów.

Tak czy siak, eksperci radzą, by trenować minimum trzy razy w tygodniu, najlepiej w godzinach porannych lub popołudniowych. Warto też na początku określić formę ćwiczeń, którą będziemy wykonywać oraz intensywność jednej sesji treningowej, którą możemy zwiększać wraz z kolejnymi tygodniami.

Nie można również zapomnieć o tym, by przed każdym treningiem poświęcić jeszcze trochę czasu na rozgrzewkę, by zmniejszyć ryzyko wystąpienia kontuzji.

sposoby oczyszczania oczyszczanie dietą zobacz jak to zrobić www.sinah.com.pl