http://aspazja.pl/zabiegi/oczyszczanie

Coraz więcej osób budzi się rano niewyspanych. Niekiedy wynika to z niewystarczającej ilości snu. Czasem jednak przyczyna wynika z niewłaściwej higieny snu. Co to oznacza w praktyce? Warto pamiętać o tym, żeby zasypiać w spokojnym, zaciemnionym miejscu. Starajmy się unikać hałasu, który z pewnością nie przyczyni się do szybkiego zaśnięcia.

Przed planowanym snem wywietrzmy sypialnię. Nasze łóżko powinno służyć wyłącznie do spania. Z tego powodu starajmy się unikać oglądania w nim telewizji czy jedzenia. Jeśli czasem przydarzają nam się trudności z zaśnięciem, warto skorzystać ze starych, sprawdzonych sposobów. Herbatka z melisy może zdziałać cuda, ponieważ działa ona uspokajająco.

Równie skuteczna może okazać się herbata walerianowa. Jeżeli chcemy szybko zasnąć, to powinniśmy unikać wypijania kawy lub czarnej herbaty w godzinach wieczornych. Pamiętajmy bowiem, że napoje te działają pobudzająco. Przeciwwskazane jest także nadmierne objadanie się. Wielu specjalistów uważa, że warto zrezygnować z palenia papierosów przed pójściem spać.

salon optyczny okulary Bydgoszcz badania okulistyczne