Dieta na spokojny sen

http://www.formeds.com.pl/produkt/353/F-COLLAGEN_FLEX

Wiele osób, które mają problemy z zaśnięciem popełnia podstawowy błąd: przejadanie się przed snem. Tymczasem takie rozwiązanie nie jest korzystne dla naszego organizmu. Warto zatem zmienić nawyki żywieniowe, które w znaczący sposób mogą wpływać na zasypianie.

Przede wszystkim należy wystrzegać się spożywania ciężkostrawnych posiłków nawet na kilka godzin przed snem. Tego typu posiłki zalegają w żołądkach, przez co utrudniają zasypianie. Nie warto jednak kłaść się spać bez wieczornej kolacji.

Wybierajmy jednak lekkostrawne dania, jak np. sałatki warzywne. Równie korzystne mogą okazać się potrawy z ryb.

Zawierają one korzystne dla naszego organizmu kwasy omega-3, które pozytywnie oddziałują na układ nerwowy. Sprawdzoną receptą na bezsenność jest wypicie szklanki mleka z miodem. Sposób ten znały już nasze babcie.

Mleko zawiera bowiem tryptofan, który może nam ułatwić zasypianie. Przed planowanym snem lepiej zrezygnować ze słodyczy. Zamiast tego można skosztować ciastek owsianych.

https://www.taknaturze.pl/pl/c/Diochi/165